Vaša košarica je prazna!
Pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), priporočili gospodarske zbornice Slovenije, splošnih kodeksov elektronskega poslovanja in z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).
Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko spletne trgovine, ki jo upravlja podjetje NN International d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju: 'ponudnik').Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.
Kupec je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob oddaji naročila.
Fizična oseba je tisti uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za potrošnike, ki so fizične osebe po tem odstavku, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.
Kupec, ki opravi nakup, s samim nakupom potrjuje, da je seznanjen s pogoji nakupa, in da se z njimi strinja, s tem tudi privoli, da se za namen nakupa uporabijo njegovi osebni podatki.
Z oddajo naročila se kupec strinja z vsemi pogoji nakupa in zavezuje k plačilu naročila.
Vse cene navedene na spletni strani ponudnika so končne cene, cene so v evrih in vključujejo ustrezno stopnjo davka na dodano vrednost (DDV).
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene na spletu ali pa v trgovini se lahko razlikujejo, saj ste lahko ob
spletnem nakupu deležni različnih akcij, dodatnih popustov ...
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Veljavnost naročila/ponudbe
Cene za izbrano blago veljajo do datuma veljavnosti ponudbe, ki je naveden na naročilu/ponudbi.
Sprejeta naročila ponudnik obravnava kot nepreklicna in bodo izvedena. Potrošnik lahko s telefonskim preklicem ali elektronskim sporočilom naročilo odpove v 3 urah po oddaji.
Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec si lahko s spletne strani prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. V tem primeru ponudnik nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe (nakupa). Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Vračilo vplačil bo izvedeno nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga. Izdelek, ki je predmet vračila, mora biti nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži.
Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Poškodbe embalaže izdelka, poškodovane ali odstranjene nalepke, razvezane mašnice, poškodovan ovojni papir in druge poškodbe je mogoče šteti za uporabo izdelka. Potrošnik vrne izdelek zapakiran v transportni kartonski embalaži in ustrezno zavarovan pred poškodbami, vsako drugačno obliko pakiranja je mogoče šteti za uporabo izdelka, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
Klikni na povezavo za prenos dokumenta (PDF): Elektronski obrazec za odstop/vračilo izdelka
Zavrnitev naročila
Naročilo za katerega se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki s katerimi ponudnik razpolaga ne more izvesti, ponudnik zavrne, kupec pa ne more zahtevati izpolnitev naročila, odškodnine ali druge oblike ugodnosti.
Obdelava naročila
Ponudnik bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil pričela takoj po prejemu. Pri izbiri opcije plačila "na transakcijski račun", bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prejetju plačila. Pri oddaji več zaporednih naročil v istem dnevu (isti kupec, enak dostavni naslov) jih bomo združili v enega, v kolikor ni podana drugačna zahteva.
Hranjenje naročila
Oddano elektronsko naročilo je shranjeno pri ponudniku. Na zahtevo potrošnika, le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov ali pisno ponudniku.
Rok dobave in način dostave
Naročeno blago ponudnik pripravi in odpremi v 1-5 delovnih dneh po prejemu naročila.
Naročene izdelek dostavi podjetja Pošta Slovenije. Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odprema blaga ne vrši.
Pri izbiri avansnega plačila bo postopek odpreme stekel po prejemu plačila.
Stroški pošiljanja
Stroške pošiljanja plača naročnik/prejemnik pošiljke.
Dostava pošiljke se zaračuna v višini 3,99 EUR za manjše pakete. Za večje pakete (aluminijasti LED profili ...) dostava znaša 21,90 EUR. Dostavo izven Slovenije se zaračuna posebej.
Pri izbiri plačila po povzetju in plačilu pismonoši, Pošta Slovenije za storitev zaračuna dodatno provizijo po svojem internem ceniku.
V izogib dodatnih stroškov priporočamo takojšnje plačilo preko spletnega bančništva.
Če kupca ob dostavi ni doma, pismonoša pusti obvestilo o prispelem paketu. Na poštni enoti bo paket čakal še 15 dni. V primeru, da kupec ne prejme obvestila oz. elektronskega sporočilav petih (5) dneh o tem obvesti ponudnika.
Ponovno pošiljanje vrnjene pošiljke se kupca bremeni za strošek 9,00 EUR z DDV (Pošta Slovenije zaračuna vrnitev pošiljke in ponovno pošiljanje).
Plačilo po predračunu (avans), kupec plačilo izvede na osnovi prejetega elektronskega naročila. Pri plačilu obvezno navede sklicno številko naročila.
Plačilo po povzetju, kupec plača pismonoši, Pošta Slovenije za tovrstno uslugo zaračunava provizijo po svojem internem ceniku.
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.
V primeru, da kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, sproži postopek reklamacije pri dostavni službi.
V primeru reklamacije se paket dostavi na enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ga je kupec prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) oz. ga ne sprejme in pri dostavljavcu izpolni reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bo ponudnik poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. V primeru reklamacije pri ponudniku, kupec smiselno ravna skladno z določili teh splošnih pogojev o vračilu blaga.
Napaka je stvarna:
Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.
Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.
Kupec, ki je ponudnika pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:
Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.
Klikni na povezavo za prenos dokumenta (PDF): Elektronski obrazec za odstop/vračilo izdelka
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je lahko navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom ponudnika.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri ponudniku, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.
Garancija ne velja za LCD zaslone in touch enote oz. za komplet LCD zaslon + touch enoto, v kolikor niso bili vgrajeni pri nas ali pa na pooblaščenem servisu.
V primeru popravila telefona zaradi mehanske poškodbe ali pa stika s tekočino, garancije na popravilo ne moremo nuditi.
Garancija na servisno popravilo telefonov velja 3 mesece.
Garancija na baterije za mobilne telefone velja 12 mesecev, baterije za prenosne računalnike pa 6 mesecev.
Garancija na LED ponudbo (LED žarnice, trakovi, napajalniki) znaša 12 mesecev.
Ponudnik prejete osebne podatke uporablja za potrebe izvedbe naročila. Podatke posreduje podjetjem, ki so odgovorna za dostavo blaga in bankam v primeru vračila plačila.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Spletno trgovina je zaščitena s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju vaših podatkov s strani nepooblaščenih oseb. Kljub varnostnim ukrepom podatkov ni mogoče popolnoma zaščititi.
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik bo kupcem prijavljenim na novice pošiljal oglasna elektronska sporočila. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije, nagradne igre in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo določeni pogoji udeležbe v njih,
• predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• na obvestila se ob naročilu lahko avtomatsko prijavite, lahko pa se kadarkoli odjavite
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno upošteval.
Oglasni material bo poslan v imenu ponudnika z namenom neposrednega trženja. V skladu s 73. členom ZVOP-1 lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način uporabnik zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati osebne podatke za namene neposrednega trženja.
Zaradi specifičnosti poslovnega procesa in tehničnih omejitev je mogoče, da boste v 15 dneh od datuma vaše odjave še prejeli elektronsko sporočilo z oglaševalskimi ponudbami in ostalimi vsebinami s strani ponudnika (v primeru, da je bila e-pošta že poslana oz. v fazi pošiljanja).
Ponudnik na svojih spletnih straneh uporablja spletne piškotke.
S prijavo oz. registracijo v naši trgovini ste deležni ugodnosti, ki jih ponujamo.
Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku.
Z registracijo uporabnik soglaša s prejemanjem obvestil na navedeni elektronski naslov.
Za točnost podatkov, ki jih uporabnik vnese, ponudnik ne odgovarja;
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda preko e- poštnega naslova ali pisno na naslov ponudnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec/potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.
Ponudnik obiskovalce spletne strani ter potencialne in že obstoječe stranke, ki imajo status potrošnika v smislu prvega odstavka 4. člena ZIsRPS, v skladu s tretjim odstavkom 32. člena ZIsRPS obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko začne v skladu s tem zakonom, kar pomeni, da se morebitni spori, v primeru, da jih stranki ne uspeta rešiti sporazumno, rešujejo pred pristojnim sodiščem.
V nadaljevanju ponudnik objavlja povezavo do platforme Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (kliknite na povezavo platforma SRPS).
Simon Rogelj s.p.
Grajzerjeva ulica 29a
1260 Ljubljana-Polje, Slovenia
|