Pogoji poslovanja

SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI

Pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), priporočili gospodarske zbornice Slovenije, splošnih kodeksov elektronskega poslovanja in z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).

Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko spletne trgovine, ki jo upravlja podjetje NN International d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju: 'ponudnik').

Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.

Kupec je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob oddaji naročila.

Fizična oseba je tisti uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za potrošnike, ki so fizične osebe po tem odstavku, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.

Kupec, ki opravi nakup, s samim nakupom potrjuje, da je seznanjen s pogoji nakupa, in da se z njimi strinja, s tem tudi privoli, da se za namen nakupa uporabijo njegovi osebni podatki.

Z oddajo naročila se kupec strinja z vsemi pogoji nakupa in zavezuje k plačilu naročila.

CENE IN DDV

Vse cene navedene na spletni strani ponudnika so končne cene, cene so v evrih in vključujejo ustrezno stopnjo davka na dodano vrednost (DDV).
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Veljavnost naročila/ponudbe
Cene za izbrano blago veljajo do datuma veljavnosti ponudbe, ki je naveden na naročilu/ponudbi.

NAROČANJE

Sprejeta naročila ponudnik obravnava kot nepreklicna in bodo izvedena. Potrošnik lahko s telefonskim preklicem ali elektronskim sporočilom naročilo odpove v 3 urah po oddaji.

ODSTOP OD NAROČILA

Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec si lahko s spletne strani prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. V tem primeru ponudnik nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe (nakupa). Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Vračilo vplačil bo izvedeno nemudoma oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga. Izdelek, ki je predmet vračila, mora biti nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži.

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. 

Poškodbe embalaže izdelka, poškodovane ali odstranjene nalepke, razvezane mašnice, poškodovan ovojni papir in druge poškodbe je mogoče šteti za uporabo izdelka.  Potrošnik vrne izdelek zapakiran v transportni kartonski embalaži in ustrezno zavarovan pred poškodbami, vsako drugačno obliko pakiranja je mogoče šteti za uporabo izdelka, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Klikni na povezavo za prenos dokumenta (PDF): Elektronski obrazec za odstop/vračilo izdelka

Zavrnitev naročila

Naročilo za katerega se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki s katerimi ponudnik razpolaga ne more izvesti, ponudnik zavrne, kupec pa ne more zahtevati izpolnitev naročila, odškodnine ali druge oblike ugodnosti.

Obdelava naročila

Ponudnik bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil pričela takoj po prejemu. Pri izbiri opcije plačila "na transakcijski račun", bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prejetju plačila. Pri oddaji več zaporednih naročil v istem dnevu (isti kupec, enak dostavni naslov) jih bomo združili v enega, v kolikor ni podana drugačna zahteva.

Hranjenje naročila

Oddano elektronsko naročilo je shranjeno pri ponudniku. Na zahtevo potrošnika, le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov ali pisno ponudniku.

DOSTAVA IN PREVZEM

Rok dobave in način dostave

Naročeno blago ponudnik pripravi in odpremi v 1-5 delovnih dneh po prejemu naročila.

Naročene izdelek dostavi podjetja Pošta Slovenije. Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odprema blaga ne vrši.

Pri izbiri avansnega plačila bo postopek odpreme stekel po prejemu plačila.

Osebni prevzem blaga ni možen.

Stroški pošiljanja

Stroške pošiljanja plača naročnik/prejemnik pošiljke.

Dostava pošiljke se zaračuna v višini 3,50 EUR ne glede na težo, količino ali vrednost naročila. Dostavo izven Slovenije se zaračuna posebej. Naročila z vrednostjo nad 29 €, bodo dostavljena brezplačno.

Pri izbiri plačila po povzetju in plačilu pismonoši, Pošta Slovenije za storitev zaračuna dodatno provizijo po svojem internem ceniku.
V primeru izbire plačila po povzetju in prevzema paketa na poštni enoti ni dodatnih stroškov.
Dodatna provizija za nakup do 98,00 € znaša 1,05 €, nad 98,00 € do 501,00 € znaša 1,07% od vrednosti in nad 501,00 € 5,36 €.

Če kupca ob dostavi ni doma, pismonoša pusti obvestilo o prispelem paketu. Na poštni enoti bo paket čakal še 15 dni. V primeru, da kupec ne prejme obvestila oz. elektronskega sporočilav petih (5) dneh o tem obvesti ponudnika.

PLAČILNI POGOJI

Plačilo po predračunu (avans), kupec plačilo izvede na osnovi prejetega elektronskega naročila. Pri plačilu obvezno navede sklicno številko naročila.

Plačilo po povzetju, kupec plača pismonoši, Pošta Slovenije za tovrstno uslugo zaračunava provizijo po svojem internem ceniku

Plačilo po povzetju, če kupec prevzame paket na poštni enoti, ni dodatnih stroškov.

REKLAMACIJA

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru, da kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, sproži postopek reklamacije pri dostavni službi.

V primeru reklamacije se paket dostavi na enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ga je kupec prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) oz. ga ne sprejme in pri dostavljavcu izpolni reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bo ponudnik poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. V primeru reklamacije pri ponudniku, kupec smiselno ravna skladno z določili teh splošnih pogojev o vračilu blaga.

STVARNA NAPAKA

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno uporabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.

Kupec, ki je ponudnika pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:

  • ali odpravo napake na izdelku;
  • ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako;
  • ali vračilo plačanega zneska.

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Klikni na povezavo za prenos dokumenta (PDF): Elektronski obrazec za odstop/vračilo izdelka

GARANCIJA

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je lahko navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom ponudnika.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri ponudniku, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

Garancija ne velja za LCD zaslone in touch enote oz. za komplet LCD zaslon + touch enoto, v kolikor niso bili vgrajeni pri nas ali pa na pooblaščenem servisu. 
V primeru popravila telefona zaradi mehanske poškodbe ali pa stika s tekočino, garancije na popravilo ne moremo nuditi.
Garancija na servisno popravilo telefonov velja 3 mesece.
Garancija na baterije za mobilne telefone velja 12 mesecev, baterije za prenosne računalnike pa 6 mesecev.
Garancija na LED ponudbo (LED žarnice, trakovi, napajalniki) znaša 12 mesecev.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik prejete osebne podatke uporablja za potrebe izvedbe naročila. Podatke posreduje podjetjem, ki so odgovorna za dostavo blaga in bankam v primeru vračila plačila.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Spletno trgovina je zaščitena s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju vaših podatkov s strani nepooblaščenih oseb. Kljub varnostnim ukrepom podatkov ni mogoče popolnoma zaščititi.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

PRAVICA DO OBVEŠČANJA

  • Kupec ima pravico do ne plačljivih informacij o njegovih podatkih in do izbrisa.
  • Po prijavi na obvestila bo elektronski naslov kupca uporabljen v reklamne namene, dokler se iz obveščanja ne odjavi. Na obvestila se ob naročilu avtomatsko prijavite, lahko pa se kadarkoli tudi odjavite.
  • Obveščanje kupca se v toku izvedbe naročila izrecno dovoli. Ponudnik po svojih najboljših močeh zagotavljal verodostojne in posodobljene podatke o izdelkih, ki jih ponuja na spletni strani. Klub temu se lahko lastnosti izdelkov, zaloga in cena spremenijo tako, da ponudnik ne uspe popraviti vseh podatkov. V takem primeru bo kupec naknadno obveščen o spremembah in bo imel možnost preklica naročila z vračilom morebitne nakazane kupnine ali zamenjave naročenega izdelka.
  • Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne odražajo nujno in v celoti lastnosti izdelka, zato služijo zgolj kot informativni prikaz.

OGLASNA ELEKTRONSKA SPOROČILA

Ponudnik bo kupcem prijavljenim na novice pošiljal oglasna elektronska sporočila. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije, nagradne igre in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo določeni pogoji udeležbe v njih,
• predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• na obvestila se ob naročilu lahko avtomatsko prijavite, lahko pa se kadarkoli odjavite
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno upošteval.

Oglasni material bo poslan v imenu ponudnika z namenom neposrednega trženja. V skladu s 73. členom ZVOP-1 lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način uporabnik zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati osebne podatke za namene neposrednega trženja.

Zaradi specifičnosti poslovnega procesa in tehničnih omejitev je mogoče, da boste v 15 dneh od datuma vaše odjave še prejeli elektronsko sporočilo z oglaševalskimi ponudbami in ostalimi vsebinami s strani ponudnika (v primeru, da je bila e-pošta že poslana oz. v fazi pošiljanja).

PIŠKOTKI

Ponudnik na svojih spletnih straneh uporablja spletne piškotke.

  • Piškotki so tekstovne datoteke, ki se ob obisku in uporabi spletnega mesta shranijo na uporabnikovo napravo, s katero uporabnik dostopa do spletnega mesta. Ob ponovnem obisku spletnega mesta lahko ponudnik dostopa do podatkov na uporabnikovi napravi, ki so se zbrali s pomočjo piškotkov.
  • Ponudnik s pomočjo piškotkov zagotavlja boljše ter uporabniku bolj prijazno in osebno prilagojeno delovanje in prikazovanje spletnega mesta, obenem pa mu piškotki pomagajo pri analizi uporabnikov, beleženju obiska (statistični nameni) ter za bolj učinkovito oglaševanje.
  • Piškotki opravljajo številne funkcije – omogočajo sledenje obiska spletnih strani, omogočajo različne kampanje in popuste, preko piškotkov pa se shranjujejo tudi informacije o tem, ali ste naročnik na naše spletne novice, ali ste upravičeni do določenih popustov ali ugodnosti.
  • Piškotki oziroma podatki, zbrani z njihovo pomočjo, sami po sebi ne omogočajo identifikacije uporabnika v smislu zakonodaje o varstvu osebnih podatkov, saj z njimi ni mogoče ugotoviti, za katero konkretno osebo gre.
  • Ker si nenehno prizadevamo, da bi vam zagotovili najboljšo možno uporabniško izkušnjo, naše spletne strani delujejo optimalno le, če so piškotki omogočeni. Tako vas lahko prepoznamo ob ponovnem obisku naše strani, obenem pa nam piškotki omogočajo odkrivanje in odpravljanje napak, zato je vaš ogled hitrejši in še bolj oseben. Dodatni podatki se shranijo le, če se s tem strinjate, na primer z vnosom podatkov pri naročilu izdelka ali včlanitvi/registraciji.

Odločitev, ali boste spletnim stranem dovolili uporabo piškotkov ali ne, je povsem v vaših rokah, pri tem pa velja opozoriti, da stran optimalno deluje le, če so piškotki v vašem brskalniku oz. na naših spletnih straneh omogočeni.

UGODNOSTI ZA ČLANSTVO V NAŠI TRGOVINI

S prijavo oz. registracijo v naši trgovini ste deležni ugodnosti, ki jih ponujamo.

  • kupujete ceneje, pri nakupih koristite pridobljeni bonus (popust) iz preteklih nakupov
  • ob naročilih vam ni potrebno več izpolnjevati polj z vašimi podatki saj so ti že vpisani
  • imate možnost pregleda preteklih nakupov in znesek pridobljenega bonusa (popust)
  • če ste prijavljeni na e-novice boste pravočasno izvedeli o novostih in naši akcijski ponudbi

REGISTRACIJA

Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku.

  • Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.
  • Za potrebe poslovanja ponudnik zbira naslednje podatke:
    • ime in priimek,
    • naslov in kraj bivanja,
    • naslov elektronske pošte,
    • uporabniško ime, ki je enako naslovu elektronske pošte,
    • geslo v skriti obliki,
    • ter ostale podatke, ki jih uporabnik vnese v obrazec.

Z registracijo uporabnik soglaša s prejemanjem obvestil na navedeni elektronski naslov.
Za točnost podatkov, ki jih uporabnik vnese, ponudnik ne odgovarja;

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda preko e- poštnega naslova ali pisno na naslov ponudnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec/potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Ponudnik obiskovalce spletne strani ter potencialne in že obstoječe stranke, ki imajo status potrošnika v smislu prvega odstavka 4. člena ZIsRPS, v skladu s tretjim odstavkom 32. člena ZIsRPS obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko začne v skladu s tem zakonom, kar pomeni, da se morebitni spori, v primeru, da jih stranki ne uspeta rešiti sporazumno, rešujejo pred pristojnim sodiščem.

V nadaljevanju ponudnik objavlja povezavo do platforme Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (kliknite na povezavo platforma SRPS).

PODATKI O PODJETJU

Simon Rogelj s.p.
Kašeljska cesta 42 a
1000 Ljubljana, Slovenia

Tel:+386 (0)1 540 8404
Mob:+386 (0)41 712703
+386 (0)70 20 20 20
E-mail:

info@zarnica.eu

Nahajamo se na lokaciji
GSM Servis
Simon Rogelj s.p.
Nove Fužine 47, 1000 Ljubljana

Odprto imamo vse delovne dni
od ponedeljka do petka med 9.00 in 19.00 uro

Identintifikacijska številka za DDV: SI36689955 (Smo davčni zavezanci.)
Matična številka: 1302230
TRR:  IBAN SI56 0203 4025 3292 465 (NLB d.d.)